torsdag 6 juni 2013

Plats för fler stjärtar

Jag har länge känt att vi har behov av fler sittplatser här hemma och nu i veckan slog vi äntligen slag i saken och köpte en ny soffa. Alltså en till soffa. Så nu har vi två. Hujedamej, så bra det känns.


Den står med ryggen mot fönstret och jag har redan märkt att det är ett fantastiskt bra ställe att sitta och läsa på eftersom att det är så bra ljus. Alldeles utmärkt.

Det känns himla bra att ha ytterligare lite sittplatser. Jag tycker alltid att vi har dåligt med det så nu hoppas jag att vi fixat det problemet. Hela rummet känns liksom annorlunda med en ny möbel. Jag, som älskar förändring, tycker det är hur härligt som helst. Jag vill bara sitta i den nya soffan hela tiden och det gamla har blivit lite tråkigare. Nytt är alltid roligare.


Flödet i rummet känns mycket bättre nu och soffdelen blir mer inramad och mysigare. Som bonus har Blixten fått ett nytt utkiksställe.

Inga kommentarer: