måndag 17 juni 2013

Jag kommer älska dig när jorden gått under. För jag tänker aldrig dö, nej. Det kommer aldrig va över för mig.

Idag drog jag fram en gammal blekrosa klänning (som bara använts en gång tidigare) ur garderoben och tog på mig samma t-shirt jag använde igår över och vips, så blev klänningen en kjol och jag blev hippieflummig med peacemärke.


Jag var nöjd med det hela.


Men sedan blev jag lite butter för vädret kunde inte bestämma sig för om det skulle vara soligt och varmt eller molnigt och kallt. Det är det värsta med sommaren. Den här ovissheten inför vädret.


Men sedan vann solen och jag var lagom varmt klädd. Nästan lite för varmt klädd när jag var ute på cykelpromenad med Blixten. (Cykelpromenad är alltså när jag inte alls har någon lust att gå så jag tar cykeln och så får Blixten springa bredvid. Det skulle varit perfekt om det inte var så att jag var tvungen att stanna stup i ett pga att någon vill kissa).


Inga kommentarer: