torsdag 27 juni 2013

Jeansröv

Idag var det sånt där konstigt väder. Som jag inte vet vad jag ska göra med. Varmt och lite kallt på samma gång. Fast mest varmt. Men molnigt och soligt om vartannat. Då vet jag aldrig vad jag ska klä mig i. Allt känns fel sådana dagar.

Så det blev jeans idag. Den gamla klassikern. Mina trasiga, slitna jeans med 90-talskänsla. Fast de är köpta långt in på tvåtusentalet. Av oklar anledning känner jag mig som Rachel i dom. Hon måste ha burit några slitna, urblekta jeans i nåt avsnitt av Vänner.


De ger mig värsta jeansröven och det är ju bra. Jag börjar embracea min stora rumpa. Den är både snygg och bekväm.


Annars har det varit världens slappdag med kläder som passar till det. Jag har hittat prints att sätta upp på väggarna och jag har målat en vas i guld (allt blir bättre i guld!). Jag har druckit en massa kaffe och jag har tittat på Skins. Jag är bra på att vara ledig.


Inga kommentarer: