söndag 14 december 2014

Lucka 14: En bild som du inte minns att du tagit


Haha, det får bli två bilder idag! Bilder på samma tema, kan en säga. Den första är på en sovande David mycket tidigt på morgonen den första februari. Eller jävligt sen på kvällen den sista januari. Sverker, Stina och David var hemma hos mig och Daniel och hälsade på och kalasade. Det blev sent och det blev mycket öl och det blev springa ute i snön (pga tävlingsregler!) och det blev naket. En mycket bra kväll, helt klart. Jag har inget minne av att jag tagit bilden, men den fanns där på minneskortet ändå.

Och nästa bild är som sagt lite samma, samma, men sex månader senare. En bild som jag inte heller minns att jag tagit. David har däckat på samma soffa igen! Här är det klockan halv fem på midsommardagens morgon. Den här gången har han både filt och sällskap, i form av Björkis. Tydligen har jag en grej med att fota sovande människor. Eller sovande David, i alla fall. Lite creepy, men mysigt också.


(Det här var det fjortonde inlägget i Emily Dahls julkalender. Här hittas de tidigare öppnade luckorna.)

Inga kommentarer: