lördag 1 december 2012

Tillbaka, samt pastellrosa

Nu är jag, efter två dagars tystnad, back in business. Jag var på begravning hela torsdagen och igår jobbade jag sista dagen på mitt jobb. På måndag har jag min första dag som arbetslös. Det har varit två tunga dagar efter varandra, men nu är det helg och jag är helgpeppig. Som sagt är jag inte officiellt arbetslös förrän på måndag. Så jag försöker att inte låtsas om det. Skjuter det framför mig osv. Jag har hört att det är sunt.

Nu till nåt annat. Eller egentligen på samma tema. Nåt nytt. Förändring. Jag var inne och läste hos Emelie Thorén igår och hon hade bloggat om detta:


Pastelltoning!!! Fatta själv vad fint det skulle vara med rosa hår. Tuggummirosa. Riktigt pastelligt. Så himla fint. Skoja inte om jag blev sugen. Jag hoppas att det INTE har detta på mitt Ica för då kommer jag helt klart köpa det och jag vet inte om det är klokt att tona håret rosa. Men oj, så fint det skulle vara.

Inga kommentarer: