tisdag 25 december 2012

God Jul!

Så här fin var Blixten igår. Flugan åkte på, så han var julklädd.


Idag är det juldagen och den är ungefär lika mysig som julafton, tycker jag. Vi ska iväg på två middagsbjudningar, först till min farmor med hela min släkt på pappas sida och sedan ska vi till Daniels morbror, med hela släkten från hans mammas sida. Det är mycket såhär i juletid. Men vi kommer nog inte att vara hungriga ikväll i alla fall.

Igår fick jag en massa fina julklappar och vi for runt hos våra föräldrar, så när jag vaknade nu på morgonen hade jag och Blixten sovit i tolv timmar! Väldigt länge, men det var nog välbehövligt. Blixten sover fortfarande. Honom får en inte upp i första taget. Daniel hade tyvärr inte samma tur, han har jobbat natt. Och ska göra det i natt igen. Ingen julefrid där inte, men han är i alla fall ledig på nyår.

Inga kommentarer: