torsdag 13 december 2012

Lucka 13 - En bild på någon av dina favoritsaker


Att välja bara en sak är givetvis jättesvårt. Jag älskar alla mina saker. Jag är nästan sjukligt fäst vid mina saker. Det har jag alltid varit. När jag var liten så blev jag jättesur om någon lånade eller använde mina grejer. De är ju liksom mina. Och jag älskar dem alla. De är ju köpta med kärlek och tanke. Men om jag nu ska välja en, så fick det bli min balla bläckfiskring. Den är ganska ny, men väldigt välanvänd. Den är så knäpp och fin och den är en riktig favorit.

Jag har massa andra favoritsaker givetvis. Typ min vigselring och min nya kaffebryggare och datorn och mobilen som jag använder konstant och varje dag och alla de grejerna älskar jag ju också såklart. Men en bläckfiskring är liksom lite roligare.

2 kommentarer:

emelie sa...

Ja, det är riktigt kallt. Imorse var det -22 ;P

Vicky sa...

nä, vad gullig!