måndag 3 december 2012

Måndag morgon, en ny vecka är här


Än så länge är jag bara klädd i morgonrock. Och dricker te ur min stora tekopp.
Den här veckan är jag officiellt arbetslös. Så enormt tråkigt. Jag kanske stannar i morgonrocken hela veckan? Det låter faktiskt ganska skönt. Bara stänga ute världen och kolla på Dexter. Men jag kommer säkerligen att gaska upp mig, hoppa in i duschen och skicka iväg en massa viktiga papper och mejl. Tråkigt. Men nödvändigt.

Igår köpte vi en massa julklappar. Kanske borde fortsätta göra det idag? Det är i vart fall lite roligare. Än att känna sig värdekass och allmänt usel pga inget jobb.

1 kommentar:

lisa sa...

usch vet hur det känns. fast ännu värre att vara sjuk när man vill jobba. skönt att snart ha gjort bort alla julklappar. ha en fin vecka du! kram.