fredag 21 december 2012

I don’t want a lot for Christmas. There’s just one thing I need. I don’t care about the presents, underneath the Christmas tree


Det här är vad jag har ägnat morgonen åt: julklappsinslagning! Jag gillar inte att slå in julklappar, men jag älskar att se de färdiginslagna. I år har jag ingen gran, men tidigare år så går jag alltid och kikar under granen och klämmer och känner. Det är något så himla speciellt med inslagna klappar. De ser så fina ut och de är så mystiska. Det är nästan omöjligt att gissa vad det är i. Om det inte är en bok. Då är det oftast svinlätt att gissa.

I år kör vi på klassiskt brunt presentpapper. Det blir himla tjusigt och gammaldags. Och så har vi lackat klapparna och gjort en "God Jul"-stämpel. Det var kul att lacka, så vissa klappar har fått flera stycken. Och hjärtklistermärken. Och rosetter. Ju mer dekoration, ju roligare.