onsdag 27 juli 2011

Tisdagshäng

Igår var det sådär smältvarmt ute (och inne!). Så varmt och fuktigt och kvalmigt att man helst inte vill göra nåt alls, förutom att stå i duschen och svalka sig. Jag och min kille satt inomhus, åt pasta, var trötta och tittade på How I Met Your Mother. Det fanns liksom inte ork till annat. Men precis då hörde Adam av sig och frågade om vi ville komma och dricka vin och grilla. Det ville vi ju såklart. Grilla innebär ju att sitta utomhus och det var precis vad vi mäktade med.

Eld är alltid ganska häftigt:

Efter grillat kommer matkoma:

Björkis gillar vin i plastglas, han är classy han:
Efter maten spelade vi bästa spelet, Med andra ord
(Jag och Persson var helt klart bäst!):

Och det var den tisdagen.

5 kommentarer:

MIranda sa...

Med andra ord måste vara det roligaste spelet någonsin! :)

sv: visst är han! :)

Emma says style, love & rock and roll. sa...

eld är ju det bästa

//hobby-pyroman

ERIKA sa...

Mysigt:)

Maja Hurtigh sa...

sv: Ja, eller hur! :) supergoda var dom ^^ det vattnas i munnen så fort jag ser bilden på polkagrisarna själv, men tyvärr har jag bara en kvar nu.. ^^' får spara på den lite, haah! :D

Karin sa...

Ser ut som en bra dag:)