lördag 16 juli 2011

Rainy Day Women

Både idag och igår har det varit grått regnväder. Jättehärligt tycker jag, för jag älskar verkligen den typen av väder. Och eftersom jag har jobbat båda dagarna, så kan det lika gärna regna, jag hade ju ändå inte kunnat ligga på stranden och njuta. Det här vädret påminner mig om hur mycket jag gillar hösten, min allra bästa årstid. De två senaste dagarna har jag klätt mig i en mjuk, grå tröja, allt för att matcha vädret.
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 kommentarer:

Frida sa...

Tack, mitt mest bekväma plagg :)

Och va skönt att se att någon mer än jag längtar till hösten, jag älskar regn och sånt mysväder! Klart det är härligt när solen skiner, om man nu kan vara ute hehe.
Ha en skön kväll!

Nathalie sa...

Haha ne den vet jag faktiskt inte om jag vågar se. Drömde mardrömmar inatt om filmen, usch haha!

jennifer, sa...

jaa, mer regnväder åt oss vanliga människor. det gör allting lite extra magiskt.