söndag 10 juli 2011

Och det är ju dyrt att gå till tandläkaren

När man jobbar natt får man inte inte dricka en öl eller ett glas vin till middagen, även om det är en solig sommarlördag. Eller får och får, det får man väl men det är ju inte bra att arbeta påverkad.
I vart fall, då får man dricka cola istället. Och cola är ju faktisk galet gott. Speciellt om man lyxar till det med is och en skiva citron. Jag är visserligen en socker-råtta, så jag kräver inte så mycket mer än sött, men nog är det nåt speciellt med just cola. Bästa läsken, helt klart. Jag provar gärna alla möjliga fulcolor som helst, i jakten på den perfekta. Fast läsk är verkligen en last för mig, så jag får passa mig. Annars dricker jag så mycket att tänderna fräts bort. Och det vill jag ju inte såklart. Det vore ju himla trist. Jag skulle se helt knäpp ut. Och det är ju dyrt att gå till tandläkaren.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

Amanda sa...

haha men kan man inte dricka dem utan socker då? jag är också läskgalen (och chips för den delen med), men jag dricker mest coca cola zero, för att vid lyxa med den vanliga. fast ska man tro anna skipper så verkar ju inget vara bra :/