tisdag 5 juli 2011

There's a fire starting in my heart, Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark




Idag var jag ganska så himla slut efter jobbet (att gå upp 05 är helt enkelt för tidigt för mig), men jag tog men ändå ut på en liten promenad i solen. Ganska så duktigt om jag får säga det själv. Och jag vet ju att jag blir piggare och mår bättre av att både vara ute, men främst att få lite sol på mig. Lite skön D-vitamin. Det kan behövas när jag är alldeles genom-trött. När man går ut på en promenad är det himla trevligt att bo på ett ställe som är så fint att man inte riktigt vet var man ska titta, för det är lika vackert överallt.

2 kommentarer:

INGRID W sa...

tack! haha folk var som galna i mig på konserten när jag bar den :)

Simone sa...

SV: Ja de är den verkligen! :D