måndag 18 april 2011

you're a survivor, aren't you, sidney?

okej, det har blivit himla mycket film här på senaste tiden, men jag älskar ju film, så här kommer ännu mer film:





(bilderna kommer härifrån)

igår kväll var jag på bio och såg scream 4! jag var sjukligt peppad innan, och då finns ju alltid risken att bli besviken, det är jag väl medveten om. men jag blev allt annat än besviken. det var en mycket bra uppföljare till scream-trilogin och jag älskade varje sekund av den. jag älskar verkligen den här typen av film och den var allt jag kunde önska mig. super-meta såklart, annars skulle det ju inte vara scream...

4 kommentarer:

Bea sa...

Sv: Ja, verkligen! Det är synd när folk missar sådana filmpärlor.

En liten bildblogg av Felicia Karlström sa...

Svar: jaa verkligen att få cykla är underbart<3

Emma sa...

jag är så feg så jag vågar inte se den där :O

Ida Sandell Stålsjö sa...

SV: Tack så mycket! :)

Åh vad kul att den var bra, ska se den på fredag! :D