måndag 4 april 2011

i tie it to the radiator




det här kommer att bli en bra vecka, det känner jag på mig. men jag tycker att det är himla sjukt att det redan är fjärde april, hur gick det så himla fort? var det inte nyss jul? nu är det bara några veckor kvar till påsk. som jag längtar. det ska bli härligt att andas oxelösundsluft igen.

den här måndagen ska jag ägna åt att läsa ut the color purple. jag har kommit ungefär halvvägs, och än så länge är den himla bra. jag hoppas det fortsätter så.

7 kommentarer:

Angeliqa sa...

Åh jag tycker också tiden går himla fort. Glider lite mellan fingrarna känns det som.

Lina sa...

sv: precis! det spelar ingen roll att jag kanske inte behöver den för den är så fin! :)

nathalie - en modeblogg sa...

sv: tack så mycket!

stilist sa...

Ditt hår är så underbart vårigt!

Hanna sa...

Dör lite på ditt hår. Så fint!!

Majalisa sa...

sv: Tack! Och ditt hår är förövrigt hysteriskt fint.

Jennifer sa...

Åh, vilken fantastiskt hårfärg!