fredag 29 april 2011

torsdagsmiddag

igår åt jag och min kille middag med hallberg. och inte bara middag, utan grillmiddag! grilla är typ det godaste jag vet. allra främst för att jag är så himla förtjust i alla tillbehör. igår gjorde vi en supergod potatissallad till. den är himla fantastisk, och egentligen behöver man ingen mer mat till, den är nog som den är. men såklart äter man ju mer mat till, för att man kan. till maten drack jag en cider som smakade hallon och lime. det låter ju himla gott i teorin, men i praktiken var den på tog för söt. men rosa drycker är ju alltid trevliga ändå. en himla bra torsdagskväll.







5 kommentarer:

Emma says.. sa...

grillmiddag är det bästa!

Hanna sa...

Har säkert sagt det innan, men ditt hår är så himla fint!

Olga sa...

sv: Åh ja, hon är riktigt grym!
Och mmm, grillat är hur gott som helst.

Karolina sa...

Sv; TACK :)

nathalie sa...

ja det tycker jag med. roligare att få en sån inbjudan också :) kram på dig