lördag 16 april 2011

helgmorgon

precis nu är det lördagsmorgon, och nu är ni säkert många som vaknar och är alldeles dödsbakis (fast då kanske ni inte vaknar än på många timmar). men inte jag inte! jag är oförskämt pigg och på bra humör. jag drack inte en droppe igår, och mår därför idag alldeles som jag förtjänar. urbra.
jag var nämligen på biodejt med min kille. klockan tjugo över sex började filmen, det vill säga, jättetidigt. det var inte speciellt många i salongen kan jag säga. det känns alltid lite konstigt att gå på bio tycker jag, när solen strålar utanför. som om man är otrogen mot solen. överger den. men jag älskar ju biomörkret, så det gör inte så mycket ändå.
i vart fall, sedan gick vi till hemköp, köpte kött som vi gick hem och stekte och njöt av framför en annan film (ja, vi älskar film). det var utomjordingar med i den filmen och det är ungefär det läskigaste jag vet. det och zombies.

1 kommentar:

Karla sa...

sv: haha ja. Lite udda är de minsann :)