torsdag 14 april 2011

i still think that man is going to evolve into woman, not a dragon monster with three legs


ja, jag är hung up på tv-serien community.
det blir lätt så, när jag totalt faller för något. i alla fall, för nån dag sedan lade jag ju upp ett kollage med karaktären annies stil. idag är det brittas tur. när jag lade upp annie-kollaget skrev jag att jag verkligen gillar den stilen. och det är ju sant. men problemet för mig är att jag är exakt lika förtjust i britta-stilen. med svarta jeans, vit t-shirt, jeansjacka och wayfarers. jag är kluven. som alltid. men man kan ju blanda, såklart. en söt, flickig klänning med en skinnjacka över. det är ju himla snyggt, om jag får säga det själv.

(kollaget är gjort på polyvore.com)

4 kommentarer:

elinn sa...

Helt crazy ju haha :P
allt bra idag? :)

nathalie - en modeblogg sa...

sv: tack!

linn sa...

ja tycker jag med :D

madelene sa...

Ja med färg blir allt så mycket roligare :D