måndag 25 april 2011

rullar fram

den här påskhelgen har jag cyklat himla mycket. både för att det har varit så galet bra väder, men också för att oxelösund är det allra bästa stället att cykla på. det finns cykelväg precis överallt, vilket betyder att man aldrig behöver cykla där bilar åker och det finns knappt några andra på vägarna, varken cyklister eller fotgängare, så jag kan cykla hur vilt jag vill. och cyklar gör jag mycket och gärna, jag älskar att susa fram. det är bäst på sommaren såklart, när vindarna är varma!
och det går ju så himla fort att cykla. på en kvart kan man ta sig över hela oxelösund.

5 kommentarer:

Ida sa...

Så mysigt att ta fram cykeln o cykla när det blir vår! :)

Emma says style, love & rock and roll. sa...

underbart att cykla! Jag har precis tagit fram min.. mmmm!

sara sa...

:D flaskan är så fin och doften är underbar :D

Anonym sa...

å vad jag längtar efter att cykla. just nu är det en mage i vägen... :)

Sari sa...

Cykel är bäst, underbart på vår o sommaren!