måndag 25 april 2011

långfredagskalas

på långfredagen ska man ju inte bara äta en massa mat med släkten, man kan ju kalasa också. det gjorde jag. tillsammans med bland annat de här killarna:

vi promenerade från min mamma, där vi ätit middag, till min killes föräldrar (jag, när man är hemma under påsk får man hänga hos föräldrar hela tiden). det var solnedgång!

jag matchade blommig klänning med prickig sjal:


sverker frös, så han fick ta över sjalen:

vi gick på blöta stigar genom skogen:


sen kom vi fram till dannes föräldrar och sedan kom även hallberg dit:

och även våran skäggige vän persson kom dit:

jag var glad och sådär, som man ska vara på påsk:


och adam var ju där också, såklart:





sedan åkte vi buss 715 in till nyköping och tog oss till tellus, för där var det gratis inträde och billig öl. det är ju sådant som vi gillar:

alla som inte dansar är våldtäktsmän:


kvällen avslutades med kinamat och läsk på en nattöppen kinarestaurang. bästa sättet att avsluta en kväll!

Inga kommentarer: