söndag 17 april 2011

det finns roligare saker att göra en söndagsmorgon

idag hade/har jag tvättid på morgonen. klockan sju började tiden. det är kanske inte exakt det jag vill göra en söndagsmorgon. gå ner i tvättstugan för att tvätta. men jag måste liksom, har inga rena trosor kvar.
varför är tvättstugor alltid så läskiga? jag hatar att gå ner dit själv. det är alldeles tomt och läskigt och i ett hörn står det en gammal rullstol. det luktar ju gammalt mentalsjukhus lång väg.
Published with Blogger-droid v1.6.8

6 kommentarer:

Lina sa...

sv: älskar nästa alla plagg zara har just nu! den kedjan har verkligen utvecklats åt rätt håll på sistone :)

och fyfan, jag hatar också att tvätta! det är det jag tycker minst om med att bo i lägenhet! haha

steph sa...

tack :D

Linnea sa...

haha, jag ängnade mig åt samma sak häromdagen. Tråkigt som få och otäckt!

Tack för kommentaren! Kika gärna in igen :)

Angeliqa sa...

Usch, tvätta är verkligen inte roligt. Och särskilt inte i en läskig tvättstuga.

Terese Ahlin sa...

Tihi. Jag brukar alltid få sådan lust att slänga in allt i maskinen, men när det kommer till att hänga tvätten, då har jag tröttnat! (:

Sara sa...

Svar: Tack!

Tvätta låter inget kul...