onsdag 3 november 2010

klädutmaning - dag 3






dag tre på klädutmaningen och jag är hur peppad som helst. det känns så himla kul att "tvinga" mig själv att använda alla kläder som annars bara blir liggande. och att inte heller köpa nytt bara för att jag vill ha något just för stunden. det är ju antagligen ett sådant beteende som lett till att jag nu har kläder som aldrig används.
idag har jag på mig en knälång svart kjol från indiska. den är nog köpt runt 2007 skulle jag tro. nåt sånt i alla fall. den är ungefär två storlekar för stor, så jag har fäst den med en säkerhetsnål där bak. det funkar ju det med. tröjan är ganska ny, den gillar jag jättemycket. alldeles röd och spetsig. jag får julkänslor i den!

(förövrigt så är min spegel fruktansvärt svår att fota i, då den är halvkropps)

Inga kommentarer: