fredag 5 november 2010

lite om klädutmaningen

att dra igång med en klädutmaning på förvintern kanske inte var min allra smartaste idé. eller så var det det?
det jag menar är att vinter är ju min bästa shopping-tid. höstvintern är min bästa tid över huvud taget. jag älskar vintern. det är så himla lätt och kul att klä sig. och klä sig fint. jag har inte mycket för den varma sommaren och våren. men kalla, härliga vintern gillar jag.
och kläderna. kläderna! alla butiker svämmar ju över av vackra kläder. alla kommer med någon slags fest/party-kollektion när jul och nyår nalkas. och jag älskar ju det. det är så himla fint. glitter och frasiga tyger. det kommer nog bli ganska svårt att inte handla något.
men å andra sidan. jag äger ju mycket fint. jag har många fina klänningar som jag använt tidigare fester, jular och nyår.
jag behöver ju verkligen inget nytt.

Inga kommentarer: