lördag 13 november 2010

into every generation a slayer is born

ikväll såg jag sista avsnittet av buffy the vampire slayer. vilken fantastisk serie! alla måste se den. så himla, himla bra. så spännande. så sorglig. så rolig.
jag vill inte ha sett sista avsnittet. jag vill att det ska vara mer kvar. inte att det ska vara slut. slut för alltid. så tomt. jag kommer aldrig mer se buffy för första gången.
även om jag ser om allt igen, kommer det aldrig vara lika spännande som första gången.

fast när god closes a door, he opens a window. nu när buffy är slut, ska jag kolla igenom the oc!
och det är ju en ganska bra serie det med, om jag inte missminner mig. seth liksom <3

2 kommentarer:

Melisa sa...

Ja det är det verkligen :/

Unga fröken Karlsson sa...

Sv: Nja, jag försöker i alla fall. Har lite ströjobb här och var med både mask och kostym. Och roligt är det, jajemen! :)