måndag 22 november 2010

en lista!

åh, sånna här listor är ju värsta nostalgi-trippen. skrev alltid sånna på skunk-tiden. det är ju kul ju.

DAGENS...

...KLÄDSEL: svart klänning och randig tröja
...SMINK: inget än så länge. men lite rouge kommer nog hamna på mina vinterbleka kinder
...FRISYR: nytvättat, platt och fladdrigt
...HÄNDELSE: plugg (som vanligt)
...LÅT(AR): julsånger. speciellt twelve days of christmas. den är så fin. och så konstig
...VILL HA: jul! och nyår!
...SJUK: nej, inget sjuk. dock lite ont i en nagel, som jag klippte för djupt
...UPPTÄCKT: det är december nästa vecka!
...SAKNAD: mami och papi och alla andra i oxelösund
...SKADA: nej. eller det skulle vara nageln då
...DUMMASTE: att jag är på sista skivan av min dawson's creek säsong 3-box
...DROG: kaffe, köttbullar, pepparkaksdeg och dawson's creek
...ÅTERSEENDE: ingenting
...TRÅKIGASTE: vädret. till och med väder-appen på min mobil sade att vädret var trist
...FINASTE: seth cohen och pacey witter
...KRAM: om wille var här skulle han få en kram
...PUSS: danne
...FAVORIT: min fina ring med två blommor på, som jag nästan glömt, men hittat igen
...KÖP: jag tror jag måste köpa bröd.
...GODIS: pepparkaksdeg. så gott.
...HUMÖR: glad, peppad, positiv. en liten solstråle är vad jag är

1 kommentar:

Oneiric days sa...

mysig lista! åh, jag ser också framemot julen (även om jag inte börjat knapra pepparkaksdeg än, men snart så!)