tisdag 30 november 2010

klädutmaning - dag 30





kjolen jag har på mig idag är ett second hand-fynd. den kommer från ett gammalt svt-kostymlager som skulle skänkas bort. egentligen har jag på mig en tjock kofta också, men den såg så trist ut på bild.

nu har jag klädutmanat i en månad. 30 dagar. jag är inte alls lika peppad som jag var när jag började. vilket ju är helt förståeligt. men det lunkar på liksom. det har nästan blivit vardag, att rota i garderoben och hitta nåt gammalt plagg som får komma ut och användas.
nu är det alltså en månad kvar av min egen lilla klädutmaning. hela december kvar. december kommer antagligen bli svårare än november. både för att inspirationen jag kände i börjar har börjat tryta, men även för alla fina festkläder som finns i butik nu. alla paljetter. allt glitter. alla fina klänningar.
men det ska bli kul. en utmaning.
nu är det halvtid.