onsdag 10 november 2010

bogart, hepburn & holden



idag hittade jag äntligen en kaffeburk. det är en sån där grej som jag tänkt att jag behövt jättelänge. innan har jag bara haft kaffet i förpackningen. det är inte en ultimat lösning. men så idag hittade jag där här fina burken på netto av alla ställen! jag älskar att vi har fått netto till mitt kvarter. på netto finns så himla konstiga grejer ibland. i alla fall så kostade burken 29 kronor och det får man väl säga är ett rimligt pris. och så får jag ju vila ögonen på humphrey bogart varje morgon, och han är ju stilig.

3 kommentarer:

Caroline sa...

En riktigt fin kaffeburk må jag säga.

sevendaysaweek sa...

sv; åh, tack så mycket! det var många som tyckte det!

Jennifer Glantz sa...

sv: hahah visst är de tjusiga? ;) Förresten så vill jag ha din kaffeburk!