fredag 19 november 2010

klädutmaning - dag 19



idag har jag på mig svart, svart och svart+blå-randigt. jag är inte så färgglad. men jag trivs.
den lilla boleron som jag har på mig idag, har jag inte använt på mycket länge. bilden nedan visar kanske senaste gången jag bar den. jag minns inte om jag använt den nåt mer (antagligen inte), men jag har bildbevis på att den användes i maj 2005. vi hade "girl's night" med tjejerna i klassen, för att "lära känna varann bättre och inte bråka, utan börja älska", typ nåt sånt. fint initiativ, och en månad senare tog vi studenten. kanske lite sent påkommet, vad vet jag?

3 kommentarer:

Humle sa...

Sv: Tack så mycket :)

Johan Persson sa...

Lite sent kanske. Men det funkade ju.

Kajsa sa...

gjorde det?
förövrigt; ser du vad det är för snygg kille som är inramad på en av bilderna? eller halv kille iaf.