torsdag 4 november 2010

klädutmaning - dag 4







idag känner jag mig nästan lite 60-tals-söt. och det är ju alltid trevligt. klädutmaningen rullar vidare och idag är dag fyra.
jag har på mig en svart klänning som jag tror att jag köpte våren 2007 på vero moda i nyköping. den är alltså svart och ärmlös och har halvstora knappar på framsidan (som inte alls syns?). men den är ganska fin alla fall. och nästan alldeles oanvänd. jag tror jag har använt den på en begravning en gång. så kul har den här klänningen haft. och det är ju inte alls rättvist. klänningar är ju till för att användas.

3 kommentarer:

Felicia sa...

ojoj, va tjusigt! så tidlöst och fint (:

Lisa sa...

Sv: Jo, dom en-axlade klänningarna är fantastiska! Jag vill ha den i rosa :)

emma sa...

re;Tackar, dom finner du på lindex!