måndag 16 september 2013

Två hela år

Idag fyller min lilla Blixt två hela år. Tänk vad fort tiden går ändå. På bilderna nedan är han bara åtta veckor och hade precis flyttat in hos oss. Att skaffa Blixten är helt klart det bästa beslutet vi tagit. Nu kommer lite valpbonanza för att fira hans tvåårsdag!


Rosa trampdynor!!


 Lilla snutten.



 Han är en helt underbar liten varelse och jag blir lika glad att vi har honom varje dag. Jag minns hur det var när vi hämtade hem honom och hur liten han var i min famn när jag håll honom för första gången. Hur han utforskande först vår lägenhet och sen världen utanför. Och nu är han en sån stor och duktig kille. Och tjusig!




Och han är så himla älskad. Inte bara av oss men också våra familjer, vår släkt och alla vänner. Två av hans bästa kompisar i världen är Daniels pappa och min mamma. Och de är lika glada i honom. Mina småkusiner tycker det är lika kul att leka med honom som våra vänner och min mormor och morfar tycker. 



Han är så go och fantastiskt och jag är så glad att han finns i vårt liv. Förra året hade vi tårtkalas när Blixten fyllde år men i år räcker det med en god köttbulle och leverpastej, det är ju ändå det han älskar mest. ♡♥♡

Inga kommentarer: