tisdag 17 september 2013

- I'd die for you. I love you. - Blood!


Idag är det tisdag och jag har på mig en besvärlig blus där kragen konstant ligger fel. Men den är fin och prickig, så jag får leva med en sned krage. 


Inte bara kragen som är sned, hårbollen på den sidan vägrar bete sig och det sticker ut en massa hårstrån som inte kan tämjas. Hela min högra sida är lite off idag, tydligen. Och så har jag förstadium till ont i halsen. Och jag vet precis vilka två personer som är skyldiga till det. Men nog om det.


Idag är jag himla glad för att Bones är tillbaka (och det fattar ju alla att det är där rubriken kommer ifrån). Det är en av mina bästa serier, men det betyder också att hösten och höstserierna är här på riktigt. Jag älskar ju mina tv-serier, så ni förstår att det här betyder mycket för mig.

Inga kommentarer: