måndag 13 februari 2012

Vårfint från Lindex


Det finns mycket fint hos Lindex just nu. När jag var yngre var Lindex en så kallad tantaffär. Det fanns inget snyggt det. De senaste åren har de verkligen jobbat upp sig. Nu finns det alltid massa fint i butikerna. Det på bilden gillade jag lite extra mycket. Speciellt ringarna, som är fyrkantiga. Himla snyggt!
Och hattar gillar jag alltid. Dock bär jag det i princip aldrig. Hatt är otroligt svårburet. Men det är förbaskat snyggt. Tänk om jag skulle bli en hattperson, som alltid bar hatt. Vad bra det skulle vara. Jag känner mig obekväm i hatt, nästan utklädd. Jag blir alltid imponerad av människor som bär hatt och ser alldeles naturliga ut.
Randigt är en storfavorit hos mig, det är kanske det bästa mönstret. Jag har massor av randiga tröjor och toppar. Det är ett sådant klassiskt mönster och jag tycker alltid jag är snygg när jag bär randigt.

(Bilderna kommer från Lindex.com)

1 kommentar:

lovisa/polichinelle sa...

svar: Tack så hemskt mycket, du är alltid så snäll Kajsa! Du ska veta att jag uppskattar dig otroligt mycket och alltid blir glad av dina kommentarer!

Och ps, ja visst var det så med Lindex. Och visst var det så att de började ryck upp sig runt 2006? För det var då jag började arbeta där ;) Haha.

KRAMAR!