lördag 4 februari 2012

Glittriga naglar passar på en lördag


Igår drog jag med mig min lillebror till den lilla butiken Ottildas Fasoner här i Oxelösund. Jag var nämligen ute efter ett nagellack. Det fanns bara en liten flaska kvar av det här lacket. Så himla glad jag blev. Det heter Sparkling Blue, men det borde heta Super Sparkling Glitter Confetti Mega Circus Party Happy, eller nåt. För det är dödssnyggt på naglarna och jag känner mig som en cirkusprinsessa med konfettinaglar när jag bär det. Bästa glitterlacket nånsin!



6 kommentarer:

malin, fyratips sa...

ja, det passar alldeles utmärkt.

lovisa/polichinelle sa...

åh vilket starthelgspepp!

Karolina, gravid i v. 36 ♥ sa...

Tack!
Vilket snyggt lack:)

Felicia sa...

Sv: Visst är den, nya favoritväskan!

SNYGGT lack! =) =)

marika sa...

Svar: ja, det har du egentligen alldeles rätt i. Eller ja, den årstid jag "gillar minst" är nog konstigt nog sommaren. Hösten är så färgglad och de andra har jag ju förklarat varför jag gillar.

Helly sa...

Glitternaglar är det bästa! Kunde inte släppa min guldiga nyårsnaglar med blicken, helt frälst!