söndag 19 februari 2012

Ja, jag kommer antagligen se allt den här säsongen också


Nu har jag precis sett säsongspremiären av Big Brother. Jag är superpeppad på den här säsongen. Förra följde jag slaviskt och älskade. Många personer älskar jag att hata, och det är nästan ännu bättre. Det är så himla många galningar med i Big Brother. Så många idioter. Så många som är fantastiska att följa på Tv.
Jag har ungefär sett alla säsonger av det här programmet och alltid gillat det. Jag tror inte att den här säsongen kommer göra mig missnöjd. Jag menar i år är det en tjej som är gravid i 36:e veckan med. Jag hoppas intensivt på en livefödsel! Kameror rätt upp i förlossningskanalen. Det skulle vara underbart!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag ska absolut kolla!

Jennsans sa...

Haha jag gillar också Big Brother. Dock missade jag gårdagens program men det lär väl finnas på Internet?