söndag 19 februari 2012

Blommig eller randigt? Båda!


Jag har blivit väldigt sugen på enkla, söta klänningar. Det är nog vårkänslorna som spökar.
Jag har aldrig förstått det här med vårdepression, jag är alltid som mest peppad inför våren. Alla de tråkiga vintermånaderna är fyllda till bredden med vårlängtan. Och jag peppar verkligen som tusan. Alla årstider är mina bästa årstider. Men tillbaka till klänningarna. Jag känner att jag borde ha ett par söta, glada vårklänningar. Jag har fått H&Mclub-rabatt på H&M och den skulle ju vara perfekt att lägga på de här klänningarna. Jag känner starkt att de borde bo i min garderob. Vi får se hur det blir med den saken...


(Båda klänningarna kommer från H&M)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Påstår någon att en vårdepression finns? Låter ju heltknäppt! Ack.

Lisa sa...

randiga!:)