söndag 19 februari 2012

Sköna söndag


Söndag och jag pluggar i ett stökigt kök, iklädd randigt och fjärilsspänne. Och hallonrosa läppar! Helt klart finaste färgen. 
Nu hoppas jag att jag ska ta mig i kragen och bli klar med uppgiften, eftersom det ju faktiskt är deadline idag. Men jag har aldrig missat en deadline tidigare, så jag kommer nog att hinna den här gången också. Ikväll ska jag ta med mig Daniel och Blixten och åka hem till min pappa och äta middag. Det blir nog bussen dit, tyvärr, då det är för isigt och slaskigt för att gå. Det är en 45-minuters promenad på en bra dag, så det skulle nog ta långt över en timme idag. Och det hinns helt enkelt inte. Och Blixten är inte helt förtjust i väta, så att släpa runt på honom i slasket är lite besvärligt. Han är en pimpinett liten valp.




3 kommentarer:

alexandra sa...

hej! tack för din kommentar :) kul att du gillar det!

anna sa...

hoppas plugget gick bra :)

sv: ja jag älskar det också! du borde se revenge, mkt underhållande!

Li sa...

tack kajsa.! så himla tjusig du är!