fredag 10 februari 2012

I'm just a little puffin, all out of puff


Fredageftermiddag/förkväll och jag sitter och skriver om metaforer. På engelska. Men det är ju kul det med. Sedan ska jag fira att det är fredag med att äta den lyxiga rätten, blodpudding.
Idag har jag klippt mig, fast det syns knappt på bilden, för där är det uppsatt. Annars har jag mest pluggat och fikat hos min mormor och morfar tillsammans med min lillebror. Många koppar kaffe blev det. Det är bara bra, för de behövs nu. När jag ska försöka plugga och vara smart. 

På tal om rubriken så såg jag Happy Feet 2 igår kväll. Den var ju himla bra ändå. Kanske för att jag trodde den skulle vara alldeles usel. Men jag skrattade som bara den. Mest gillade jag The Mighty Sven. Så himla fin lunnefågel. Älskar hans brytning. Brytningar över huvud taget är himla härligt.

Inga kommentarer: