onsdag 29 februari 2012

En dag, hela året



 Det råder bokrea för fullt, om någon missat det.  Jag var inne på Bokia igår och knep två böcker. En kokbok och en roman. En Dag har jag redan sett som film, och den tyckte jag bara var sådär. Men det har ju varit så himla mycket prat om den här boken, så jag tänkte att jag ger den en chans. Det är ju himla bra att passa på när det är rea.
Jamie Oliver tycker jag är ganska så bra på Tv så jag köpte en kokbok av honom. Mat för hela året låter ju som en bra grej. Det verkar vara en hel del goda recept i den. Jag brukar tycka mycket om det som han lagar i Tv-programmen, så den här boken kommer jag nog gilla.


2 kommentarer:

Linn sa...

Jag läste ut One Day i höstas! Tyckte den var helt okej! Men man kan ju inte låte bli att bli lite vemodig när man inser att livet är så kort, typ.

Linnéa sa...

haha, i did it again. Var från mig, hej-1