torsdag 23 februari 2012

"Känslorna är all over the place"

Så himla kul att vakna upp till nyheten att det fötts en ny liten prinsessa. Jag har alltid trott att det skulle bli en liten flicka och jag hade blivit ytterst förvånad om det blivit en pojke. Men nu blev det alltså en flicka. Jag må vara töntig, men jag tycker det är jättehärligt. Kronprinsessan har länge varit en favorit hos mig och hennes Daniel är ju ganska oemotståndlig. Han verkar vara en känslofylld karl. Han gråter till allt. Vilket i sin tur gör att jag gråter såklart. Han verkar så innerligt glad och lycklig. Precis som det ska vara. När det fötts fram en liten prinsessa.
Jag undrar vad hon kommer att heta? Själv tycker jag Kajsa skulle vara ett bra namn, men det känns som att chansen är ganska så liten för det. Tyvärr. För det är ett himla bra namn.

Inga kommentarer: