torsdag 2 februari 2012

Och nu är mina lår som två stora isbitar

Denna morgon började med promenad i iskyla. Det var många minusgrader idag, men Blixten och jag trotsade såklart kylan och gav oss ut. Som tur var var det soligt och väldigt vackert ute. Även om det är kallt, så är världen ett gladare ställe när det är soligt än när det är helt jämngrått. Jag fick ett "Skål på're!" av en skön handikapabel (Glee!) lirare (på grund av min termosmugg med kaffe) och alla verkade liksom på bra humör.




2 kommentarer:

Beatrix sa...

jag har också haft isbitslår nu ett par morgnar i rad men det är fint när det är alldels soligt och krispigt så det får väl vara värt det. :)

Trees gravid i London sa...

Haha ja den kylan minns jag, när låren känns 3 ton tyngre och dom e knallröda och isbitskalla :)
Saknar det faktiskt, här blir det inte alls så kallt så att snön stannar kvar på marken!