torsdag 3 november 2011

Lite lista

Jag är barnsligt förtjust i listor, så här kommer en som jag snodde jag här.

Sagt nej till samlag? Ja.
Varit medvetslös? Jag vet inte riktigt. Jag har svimmat, räknas det som medvetslös?
Hånglat med nån riktigt ful? Säkerligen, men jag vill ändå säga nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? Inte som kan direkt kan minnas, men det är väl möjligt. Men jag tror inte det.
Gjort något riktigt dumt? Flera gånger.
Gjort något du verkligen ångrar? Absolut.
Blivit full på ett släktkalas? Klart, det är ju de bästa släktkalasen, de man blir full på.
Varit full i skolan? Nej, det har jag nog inte. Bakis där emot.
Blivit portad ifrån en krog? Nej.
Önskat att du var det motsatta könet? Aldrig!
Åkt ambulans? Nej, tur det.
Gjort nåt olagligt? Ja, om man räknar typ cykla utan lyse eller skjutsa nån på pakethållaren. Annars är jag väldigt laglydig.
Fått din mamma att gråta? Säkerligen flera gånger.
Slagit ner någon? Nej, inte med flit i alla fall.
Skämts över dina föräldrar? Haha, ibland kanske, men egentligen inte.
Skämts över dig själv? Flera gånger!
Ätit från en papperskorg? Jag tror inte det.
Kissat ner dig av skratt? Det har varit väldigt nära flera gånger.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Bråkat med din pojkvän/flickvän? Absolut.
Dricker du? Jätteofta. Just nu dricker jag vatten, till exempel.
Vem är din bästa vän? Min kille, töntigt med sant.
Vad är du mest rädd för? Spindlar, sniglar, hajar, mördare, utomjordingar, mörker.
Vilka kläder sover du i? Inget! tänk så man kan ändra sig. När jag var liten tyckte jag folk som sov nakna var hippies eller freaks och nu gör jag det själv varje natt. Jag har blivit en nakensovare! Men om det är kallt sover jag i pyjamas.
Vart vill du gifta dig? Ingen aning.
Vad hatar du verkligen? Att gå till Ica och handla en fredageftermiddag när det är en miljon andra där och handlar och alla trängs och jag blir stressad och alldeles svettig.
Varit kär? Ja.
Är du ett hälsofreak? Haha, skoja inte. Så himla långt ifrån.
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig? Nej, inte på riktigt.
Är du ensam nu? Ensam i lägenheten? Ja.
Vill du gifta dig? Ja, jag tror det.
Vill du ha barn? Ja! Flera stycken.

1 kommentar:

susy sa...

tackar :)
snor listan :p