lördag 26 november 2011

Julpepp

Det är inte ens första advent än, och fortfarande bara november, men jag har fixat ungefär hälften av alla julklappar som ska ges i år. Så himla skönt att vara ute i tid. Jag älskar det. Mycket bättre än att stressa sista veckan innan jul. Det är coolt att vara tidig tycker jag. Plus att det är ju så himla roligt att handla julklappar, så jag kan knappt hålla mig. Jag är ju ytterst förtjust i allt som har med julen att göra. Pyntat hemmet har jag börjat göra lite smått och ätit pepparkakor och druckit glögg har jag gjort en hel del redan. Idag ska det bakas saffransbullar (med mandelmassa, mums!) och jag ska gå på julmarknad. Det jag önskar är att det skulle ligga lite, lite snö på marken, eller i alla fall vara minusgrader, det är liksom lite mysigare då. Men jag är glad för det lilla, det regnar ju inte i alla fall.

1 kommentar:

Jennifer Sandström sa...

Ja eller hur! Det är ju perfekt för att bli påmind om lite gamla godingar i nya versioner :) Så kul idé som fler skulle kunna utnyttja!