fredag 4 november 2011

21. Where do you buy your makeup at?

Jag köper smink lite var stans. Det spelar inte så stor roll faktisk. Jag köper smink där smink finns att köpa. Åhléns, H&M, Kicks, Lindex, MAC etc. när jag bodde i Malmö och nu är det ungefär samma. I alla fall av de som finns i Nyköping. Eller lokala Ottildas Fasoner här i Oxelösund om jag inte tar mig in till storstan.
Oftast vet jag vad jag vill ha, det vill säga vilken produkt från vilket märke och då går jag till närmaste stället det finns. Jag är inte så pjåskig. Ibland har jag köpt smink online, men det är inte så ofta. Det sker bara om jag vill ha något specifikt som jag inte kan få tag på annat än på nätet. Men nu var det faktiskt ett tag sedan. Det kan i och för sig ha med pengar att göra. Jag badar inte riktigt i sådana nu för tiden.

Inga kommentarer: