måndag 14 november 2011

Gleek





Glee är en sådan där serie som jag har velat sett jättelänge. Jag tänkte att jag skulle titta på den direkt när den kom för ett par år sedan. Men av någon anledning så blev det aldrig så. Och tiden gick och jag tittade aldrig. Även fast jag tyckte den verkade himla bra. Och så sjunger de ju hela tiden och det är ju trevligt. Men nu har jag gjort slag i saken och börjat titta på första säsongen. Än så länge gillar jag vad jag ser. Glee är kanske inte den bästa serien som någonsin gjorts, men den är himla mysig. Mycket sång, lite tonårsgraviditeter och lite high school. En lättsam serie som ändå tar upp viktiga ämnen som utanförskap och allmänna tonårsproblem. Gillar man musikaler, så borde man verkligen ge Glee en chans. Och jag gillar absolut musikaler.

Inga kommentarer: