torsdag 6 mars 2014

Mitt i veckan-middag

Igår var det lillördag och vi firande med att bjuda Daniels syster, hennes kille och lilla Alice på middag. En mycket bra grej att göra mitt i veckan.


Oxrullader stod på menyn och alla hjälpte till med matlagningen. För att orka laga mat krävs givetvis snacks, det vet alla.


Jag var iväg och handlade på tidigare på dagen och Blixten fick sig en ny dagbädd. Med tak! Och öron! Och leopardmönster! Helt klart bästa hundbäddkojan nånsin.


Daniel var även han iväg och handlade och när han handlar så kommer han alltid hem med en massa roliga/nya/konstiga grejer. Så även denna gång. Jag fick prova en citron-Breezer och den var ganska god. Jag är mycket förtjust i allt med citronsmak.


Alice och Blixten är bra på att härja runt och de två var mest suddiga varelser hela kvällen. Men så länge de små liven har roligt så är det väl lugnt.



Inga kommentarer: