lördag 22 mars 2014

I love the pannlugg

Jag klippte pannlugg igen. Det är ju vad jag gillar. Jag trodde att jag skulle spara ut, men nä. Det blev inte så.


 

Men den är fortfarande ganska lång. Lite som ett mellanläge. Känner jag mig själv rätt kommer jag att klippa den kortare vilken dag som helst. 


Halsbandet är nytt, förövrigt. Det kommer från den lyxiga affären Netto. Jag diggar Netto. En sjuk blandning av grejer, men himla mycket som jag gillar. Det är alltid ett äventyr att gå in i en Netto-butik. En kan hitta precis vad som helst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lugg är så himla fint, klipper du din själv? Min sambo klipper min men jag glömmer bort att fråga honom hela tiden så nu är min lugg så himla himla trist...:(

Kajsa sa...

popfroken:
Ja, jag klipper själv! Det är därför den alltid är lite sned och vind. Men det går snabbt och fort och är gratis och jag kan göra det direkt jag får lust. :)