onsdag 6 februari 2013

Metallic och volangkjol såhär på en onsdag


Idag har jag varit klädd i metallic och varit i stan hela dagen. Jag har shoppat med Jessica och ätit lunch med henne, hennes syster och Erika. En himla mysig dag helt enkelt. Jag är sällan i stan så det är alltid nya upptäckter. Idag upptäckte jag att de bygger om Åhléns till ett mycket bättre Åhléns. De har satsat mer på inredning och det tycker jag är fantastiskt bra. Jag köpte en liten möbel där idag och jag på säga att det var himla tur att vi fick skjuts av Jessicas pappa hem annars hade jag sett ut som en megamupp på bussen. En som tar med sig egen sittplats. Och en sån vill en ju inte vara.


3 kommentarer:

Jessica sa...

Tack för en mysig dag<3

Kajsa sa...

Jessica: Tack det samma! Det får vi se till att göra om!

emy sa...

Å jag har likadana örhängen som jag köpte på en vintagemässa i Brighton. Knäppt! :) Puss, tycker hemskt bra om din blogg.