onsdag 27 februari 2013

Fyra fina dagar

De senaste dagarna har vädermässigt varit ganska så underbara.

 I söndags gick jag och Blixten en långpromenad och vi tog vägen förbi Färjeläget:


I måndags gick jag, Daniel och Blixten en promenad till Jogersö där vi mötte upp Daniels mamma och gick ut en bit på vattnet, men vi åkte inte skidor som nästan alla andra gjorde:


I tisdags var det isigt och underbart på morgonen när jag och Matilda var på väg till skolan:

 

Och idag så var det varmt, en massa plusgrader och snön smälte så det stod härliga till och jag tog givetvis tillfället i akt till en långpromenad med Blixten hem till pappa på lunch:


Jag hoppas verkligen att vädret fortsätter så här. Jag blir så mycket gladare i hela kroppen när det är soligt och lite varmt ute. Vi förtjänar det efter den här gråa vintern.

Inga kommentarer: