söndag 24 februari 2013

Lördag, åh, lördag

När jag vaknade i lördags fann jag David på vår soffa. Han kom nämligen sent i fredags och sov hos oss.


Vi åt frukost och tittade lite på Parks and Recreation. Det är en mycket bra serie. Sedan hoppade Daniel och David in i bilen och for till Jönköping för att gå på hockeymatch.


Jag var kvar hemma. Jag beundrade min Marc Johns-print som äntligen kommit upp på väggen.


Sedan diskade jag, duschade och klädde på mig i rekordfart, för jag skulle nämligen möte upp min mamma.


Men som sagt, först klä på mig. Det fick bli prickigt.


Blixten hjälpte till. 


Vi mötte upp mamma och Wille och gick och handlade. Vädret var grått och marken var hal.



Efter handlingen gick vi hem till mig och åt lunch. Hundarna busade i soffan. Röjde är var de gjorde.



När kaffet var uppdrucket satte vi oss på en buss för att åka hem till mamma och äta middag. 



Efter middagen tog jag och Blixten en långpromenad hem i kylan. Det var ganska mysigt ändå och det var min lördag.

1 kommentar:

dee sa...

omg, elsker Marc Johns-printen