torsdag 20 september 2012

Tre nyanser av en regning dag


 Häromdagen var jag till Rusta och City Gross i hela andra ärenden än nagellack och kom hem med tre nagellack. Så kan det gå. Wet 'n Wild-lacken skådade jag med örnblick ifrån kassakön på City Gross. I min lilla stad finns inte det märket, men nu när jag var på utflykt hade jag tur. Där inne på City Gross stod en hel monter. Jag har varit sugen på att prova Megalast-lacken från Wet 'n Wild ett bra tag nu och blev så himla glad när jag såg den stå där. Färgerna 2% Milk och Wet Cement fick följa med mig hem. Två helt perfekta färger och jag älskar dem så himla mycket. Wet Cement har jag på mig just nu och det är så himla fint på naglarna. Plus att borsten var den bästa jag nånsin provat. Helt fantastiskt lättmålat var det lacket.
Maybelline-lacket Cloudy Grey hittade jag på Rusta för precis under 30 kronor, tror jag, och det var så underbart fint grått att jag inte kunde motstå det. Grått är en av mina bästa färger. Så himla nöjd tjej alltså.


Inga kommentarer: